Turning shoppers into customers
De uitdaging voor elke retailer
Veel ondernemers gebruiken de omzet als graadmeter van hun winkelprestaties. Vandaag merken we dat deze indicator onvoldoende is. De juiste bezettingsgraad op jouw werkvloer bepalen je personeel gemakkelijker is cruciaal voor de transformatie van een klantenbezoek in een verkoop. Een correcte begeleiding van de klant maakt dat hij/zij niet zomaar naar buiten wandelt. Want dan is het nog maar de vraag of men terugkomt (zowel fysisch als digitaal).
Bezoekers zijn belangrijk
Het aantal verkopen is uiteraard cruciaal voor jouw onderneming. Maar weet je ook hoeveel bezoekers dagelijks over de vloer komen? En sterker: weet je wat de verhouding is tussen je bezoekers en effectieve klanten?
Winkelbezoeken hebben een onmiddellijke invloed op jouw succes. Net daarom zijn meer en meer retailers geïnteresseerd in de conversieratio.
Waarom bezoekers tellen?
Beschik je over heldere data, dan ben je als retailer in staat om de performance van je onderneming exact te meten en kan je de juiste beslissingen nemen.
Krijg inzicht in bezoekersstromen, trendanalyse, evaluatie van reclamecampagnes, implementatie en de prestaties van je personeel.
Verhoog hierdoor uw conversieratio en omzet per klant dankzij de real-time management informatie.
Onze oplossing meet hoeveel bezoekers jouw winkel binnenkomen: elk kwartier, elk uur, elke dag. Stel jezelf in staat om marketinginspanningen concreet te meten en bij te sturen waar nodig. Na het analyseren van de gegevens kan je jouw personeel efficiënter inzetten in de winkel. Een extra kost gespaard!
Het valoriseren van het winkelpunt maakt van jouw winkel een krachtpatser in stopping power.
Winkels vergelijken
De manager kan met één klik de cijfers van alle winkels in detail vergelijken of in één oogopslag de succesvolle en minder succesvolle winkels onderscheiden op een kaart.
Je hebt altijd toegang via pc of alle mobile devices naar uw persoonlijk Analytics dashboard.
Speel met de demo en overtuig jezelf.
We kunnen momenteel per bezoeker kijken hoeveel er besteed wordt. Ook kan ik nu op basis van de klantentelling beslissen wanneer ik minder of meer personeel hoef in te zetten. Het resultaat? Een aanzienlijke omzetverhoging door de oplossing van Resatec!”
Laurent Valcke – eigenaar Plaza Bowling vestigingen