Omnichannel is verlieslatend voor 90% van de retailers
Slechts 10% procent van de retailers is in staat om winst te maken uit omnichannel aanvullingen, volgens een internationaal onderzoek van JDA Software en PwC.
“De meerderheid van de retailers gaat in 2017 investeren in de digitale transformatie van hun onderneming. De resultaten laten echter ook zien dat retailers blijven worstelen met het leveren van een superieure omnichannel winstgevendheid” verklaart Lee Gill (vice president JDA).
“Verlieslijdende omnichannel spelers hebben met name last van hoge kosten en problemen in de supply chain en distributiecentra.” – Fashion United
Opteer voor de slimme oplossingen van Resatec, zoals onze RFID retail solution. RFID is een technologie die retailers in staat stelt om voorraden in verschillende opslagplaatsen en winkels op een snelle en uiterst accurate wijze in beeld te brengen. Zo voorkomen we stockbreuken en vermijden we ontevreden klanten.
Maak uw omnichannel strategie succesvol. Klik hier.
Bron: Fashion United