Miss Etam heeft goud in de handen dankzij hun nieuwe omnichannelstrategie. Met een nieuwe, aangescherpte profilering bouwt de retailer succesvoller dan ooit aan een effectieve communicatie. Dat gebeurt onder andere door de grens met online winkelen te doen vervagen.
Miss Etam
Voor elke winkel een tablet
De totale organisatie is helemaal klaar voor 2020. De afgelopen jaren werd er hard gewerkt aan de nieuwe strategie van Miss Etam en de digitalisering van de shop experience. Eind 2019 is dat volledig doorgevoerd in het assortiment en de nieuwe winkelformule. Met een handige webshop verstevigt de retailer ook online zijn stevige basis. Toch blijven de winkels het belangrijkste verkoopkanaal.
Door een tablet te integreren in het fysieke shopconcept vermijd je belangrijke nee-verkopen. Als winkelmedewerker kun je een klant altijd verder helpen, ook als je net dat ene bloesje niet meer op voorraad hebt.
EAS-Resatec leverde in nauwe samenwerking met Flex-Point IT deze InVue tablet oplossingen voor Miss Etam in Nederland.
Vraag uw offerte aan
Deel hier uw gegevens en we maken samen met u een vrijblijvend project, op maat van uw zaak!
Contacteer ons
Gesterkt door de FNG-groep
Het gaat Miss Etam, sins de overname door FNG in 2019, voor de wind. Door op grotere schaal in te kopen en de kostenstructuur goed te verdelen, houdt de keten goed zijn hoofd boven water. Sterker zelfs, ondanks de onheilsberichten in de fashionsector, groeit Miss Etam gestaag (+5%). De local heroes, de winkels in dorpen en gemeenten, voelen voor veel Nederlanders vertrouwd. Dat zorgt ervoor dat men de behoeften van hun doelgroep goed in kan schatten. Een degelijke realiteitszin in combinatie met een helder digitaal plan met fysieke winkels maakt van Miss Etam een succesformule!
Lijkt een tabletoplossing ook interessant voor uw winkel(s)? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek!